03-12-07

Niet zichtbaar, en dus kunnen wij u ook niet helpen...

Wat een burger lijden kan. Meer dan een jaar wacht ik al op het afsluiten van een dossier bij Infrax-WVEM-InDi (schrappen wat niet past). Die kabel-mogollen kunnen blijkbaar lustig een dienst factureren tterwijl die al meer dan een jaar geleden aangetekend werd opgezegd.

Het verhaal? In september 2006 zeggen wij ons kabel abonnement én de inschrijving op de toen nog revolutionaire InDi diensten op middels een aangetekende brief en netjes binnen de wettelijk bepaalde termijn.De annulatie wordt bevestigd en klaar is kees.

Dat denk je dan toch... tot er opeens opnieuw facturen opduiken. Voor de huur van de decoder. 10 euro per maand. En dit al maanden aan een stuk. Dus je belt naar InDi, en die sturen je door naar Infrax. En Infrax, die stuurt je door naar WVEM, en die terug naar InDi, en de cirkel is rond. Mailtjes gestuurd in maart 2007 blijven zonder antwoord. Tientallen beloftes om terug te bellen bleken loos. Volgens de kabelmaatschappij is ons appartement trouwens ook onbewoond, en er is nooit een kabelaansluiting geweest... Wel, mijnheer of madam Infrax, als ons stekje nooit bewoond is geweest moet het zeker niet zo moeilijk zijn om de facturatie te stoppen. In België is het immers verboden om een dienst te factureren die niet geleverd wordt.

Intussen stuur ik een 10-tal mailtjes per dag, in de hoop een oplossing te vinden. En zoek ik naar contactpersonen op het internet, maar die vind je niet... Zelfs hun website lacht me uit. Niet zichtbaar, verdeler van comfort? Wel, over die zichtbaarheid valt te praten, maar dat comfort is ver te zoeken. Nog een geluk dat er niet te lezen staat dat klanten belangrijk zijn...

infrax

 

00:15 Gepost door David in Algemeen | Permalink | Commentaren (2) | Tags: infrax, wvem, indi, kabel, belgie, monopolie, klanten |  Facebook |

Commentaren

In de Kijker Hallo David,

"Ik stop als ik wil" staat een hele week In de Kijker op http://allesoverde.skynetblogs.be/ en op de homepage van de Skynet Blogs.

Proficiat!

Groeten,

Gepost door: Het team van Skynet | 04-12-07

Ik begrjip hoe dat je je voelt..we hebben momenteel net hetzelfde probleem met belgacom =/

Gepost door: M | 05-12-07

De commentaren zijn gesloten.